torsdag 7. mai 2009

Ferdig!

Jippi! Nå er endelig alle tentamenene over! Den siste var i dag, så nå er det ikke flere igjen! Heldigvis… :) Derfor skal det nok bli mye mer tid til å gå turer og trene på ting og tang nå, og selvfølgelig skal jeg også skrive mer i bloggen! :)

I går var Dixie og jeg en tur oppe i hundegården igjen. Vi har ikke vært der så veldig mye i det siste, for det har ofte blitt hundeområdet i Sørmarka i stedet, men i går ble det altså hunegården… I begynnelsen var det ingen andre hunder der, så da sprang både Dixie og jeg rundt omkring og lekte med pinner… ;)

Men etter hvert kom det faktisk flere og flere hunder, og favoritten til Dixie ble en hund som i hvert fall lignet veldig på en irsk setter, og det var det sikkert også. Den sprang og sprang hele tiden, og Dixie prøvde så godt hun kunne å henge med. Men det var visst ikke så lett! Da vi skulle gå, fikk jeg omtrent ikke tak i henne en gang, for hun fulgte bare etter denne setteren heeele tiden… :)

Ellers har det ikke skjedd noe særlig de siste dagene, utenom de vanlige turene rundt omkring i området, og leking med noen hunder vi har møtt innimellom. Det er ikke helt like fint vær her som det var de kjempefine og varme dagene, men det er i hvert fall sol ute! :) Og ifølge værmeldingen ser det ut som det skal være fint vær i mange dager framover! :)

Her er noen bilder som ble tatt da vi strevde med vårbildene… Det var ikke lett å få henne til å stå, sitte eller ligge stille akkurat der jeg syntes det hadde passet å ta et vårbilde, så jeg måtte bare ta bilder når hun var i ro! :)

Sødibødi Pause!Enda en pause...Gjesp...I hjørnet... Opp-ned og sånt Pause en gang til!  Pinne - namnam...

11 kommentarer:

T :-) sa...

Jeg syns det var mange flotte bilder av Dixie jeg. Kos deg i helgen.

Gry Viola og Roxie sa...

Kjempe fine bilder av Dixie. Tenker du er glad du er ferdig!!
Mariken hadde Engelsk tentamen i går og i morra skal hun ha Nynorsk. Ha en fin helg!!!

Gry og Millis blogg sa...

Så deilig å være ferdig med alle tentamene!

Jeg er enig med Tove, synes det var MANGE flotte bilder i dette innlegget! Fine, fine Dixie:o)

Nina og Bonnie sa...

Gratulerer med overstått eksamen. Deilig å bli ferdig tenker jeg.

Jeg henger meg bare på de andre, masse fine bilder, Tina. :-)

Ville sa...

Gratulere med vel overstått eksamen Tina, kan tenke meg du føler deg lettet:o)
Det var jo Kjempe mange gode bilder av Dixie, hun smiler jo riktig så fint til fotogafen ;o) å så fornøyd og glad hun ser ut søte Dixie:D

Vi treffes vel på søndag, tror Ville er ferdig med løpetiden til da???får jeg håpe...

Nøve sa...

Ja nå tenker jeg du er glad det er over, og du har gjort ditt. Snart en velfortjent ferie!

VELDIG mange fine bilder igjen! (men min favoritt er blant de innsendte ;o) Du har blitt så flink med kamera!

Dixie sa...

Ja, det er veldig kjekt å være ferdig med alle tentemenene! Nå håper jeg bare jeg slipper eksamen også, for det er nemlig bare noen få som kommer opp i det i år... :)

Håper vi treffes på søndag, Berit! :) Vi kommer i hvert fall!

Marianne sa...

Kjempe flotte bilder Tina..Dixie er jo såå nydelig..tenk om jeg får meg en halvsøster av henne? Det blir moro det!

Så deiligt at dere er ferdige med alle prøvene, det er jo et sliiiit!
Gutten min går i 8, og snart er det tentamener på han og...og da må jeg passe godt på, og hjelpe til med lesingen...er vel bedre med store jenter på videregående, dere vet vel deres eget beste og trenger ikke at foreldrene henger over skulderen for å sjekke at det ikke ligger donaldblader under bokpermen...hehe..

Vi kommer desverre ikke til stavanger Tina denne gangen. Men er vel flere stevner i stavanger fremover..

Ville sa...

;o) en liten rettelse gralla med vel overstått tentamener, håper du slipper fri fra eksamen :o)

Dixie sa...

Det hadde vært veldig gøy hvis du fikk en halvsøster til Dixie, Marianne! :) Synd dere ikke kommer til Stavanger, men det er jo i hvert fall agilitystevne her i september igjen. Håper dere kommer da! :)

Veldig kjekt å være ferdig med tentamen! Håper det går fint med sønnen din også, Marianne! :)

Siss sa...

Sååååå fine bilder av Dixie jenta:-)
Gratulerer med overståt tentamen,så krysser vi fingrene for at du slipper eksamen.Og kan nyte en lang og god sommer sammen med Dixie.
God helg