søndag 28. mars 2010

På Hovden! :D

I går ettermiddag (rundt klokka fem) kom vi fram til Hovden. Dixie har ikke vært så fornøyd med å sitte bak i buret de siste turene, så siden det bare var jeg som satt i baksetet denne gangen, og derfor også to ledige seter, fikk Dixie også sitte inni bilen! :) Da var hun veldig snill og rolig hele turen, og bortsett fra et lite stopp der hun fikk lufte seg litt, lå hun for det aller meste med hodet i fanget mitt og sov… :)

Vanligvis pleier vi å reise på fredagen når vi skal hit, men siden det har vært veeeldig lang kø på ferja i det siste (forrige gang var det 1 time og 45 minutter) bestemte vi oss for å vente til lørdagen, og da kom vi med den første ferja som kom! :D

Familien vi er sammen med her kom avgårde litt tidligere enn oss, så de rakk en ferje før, og kom dermed fram omtrent en halv time før oss. Brynhild (fra den andre familien) tok Dixie med på en liten tur da vi kom fram, og resten av dagen gikk med til middag og prating… :)

I dag morges tok Ingvild Dixie med ut på en liten morgentur før vi spiste frokost, og det er vel egentlig det vi har gjort i dag! ;) Dixie har forresten vært en del ute på terrassen, og der har hun til og med fått hilse på en hund som gikk på tur forbi! :)

Det er ikke spesielt mye snø her i forhold til hva det pleier å være på denne tiden, så det blir nok ikke så mye skigåing som vi har gjort tidligere år… Men til gjengjeld blir det kanskje mer tur på Dixie enn det ofte blir når vi er i trekket hele dagen. :) Kameraet er med til Hovden, så hvis jeg bare husker å ta det med ut på tur, kan det sikkert bli noen bilder også etter hvert! ;) Det er ikke sikkert jeg får lagt dem over på PCen min mens vi er her, så i så fall legger jeg dem ut når vi kommer hjem! :)