tirsdag 21. desember 2010

Vi er tilbake! :D

Nå var det utrolig lenge siden jeg hadde blogget noe, men den siste måneden på skolen var så travel at jeg tenkte det var bedre å bare la bloggen være en stund, også heller blogge litt mer i ferien! Og nå er det endelig juleferie!!! :D Vi har ikke kommet så langt med alle juleforberedelsene enda egentlig, men vi har pyntet litt og fått inn juletreet (selv om det ikke er pyntet enda…) Bakt har vi ikke gjort, og presangene har I hvert fall ikke jeg kommet noe særlig i gang med… Men vi blir nok ferdige til slutt likevel! :)

Ellers går alt bra med Dixie, hun elsker snøen som har kommet her (den blir tidligere og tidligere hvert år nå), og har ikke imot at det er maaange minusgrader ute (i hvert fall til å være her…) Det har blitt tatt veldig lite bilder også i det siste, men jeg har ikke klart å ha hendene utenfor vottene, så det hadde ikke vært så lett heller… ;) Men det håper jeg at jeg skal få gjort noe med I løpet av ferien!

Hvis jeg får tid, skal jeg også prøve å få lagt en ny og litt mer julete header, men som jeg også har lagt ut tidligere år: her kommer et par julevideoer med hele familien vår fra elfyourself.com

4 kommentarer:

Hanne sa...

Herlige filmer!!! Gøy å se hvor flink Dixie er til å danse!

God jul til dere!

Klem fra Bienna og Hanne

Unknown sa...

Heihei! Har sett at du ikkje har blogga på lenge ja, bra du er tilbake no :) eg og Heino har også fått oss blogg innpå her no, så no er me blitt med i gjengen hehe..

Så kule filmar! Måtte flire litt, eg! ;)

Gry og Millis blogg sa...

Koselig å høre litt nytt fra deg igjen:o)

Håper du får en strålende ferie Tina, det høres ut som om den er svært velfortjent. Hils familien din og en spesiell hilsen går jo selvfølgelig til Dixie-mor.

Dixie sa...

Jeg har lagt ut sånne filmer de fleste årene vi har hatt denne bloggen, så jeg måtte jo gjøre det i år også!

Kristina: Så kjekt at dere også har fått blogg her, nå! Jeg husker så godt den første bloggen deres, det var nok en av de aller første jeg oppdaget! :)

Gry og Milli: Tusen takk, jeg skal hilse til dem! Nå vet ikke jeg hvordan det er med ferie og sånt for deg, men hvis du har ferie du også, håper jeg den blir kjempefin!