fredag 3. oktober 2008

Endelig høstferie... :)

Nå har vi endelig fått høstferie på skolen, så det blir en hel uke med masse tid til Dixie! :)
Vi skal gå turer, trene og selvfølgelig skal også Dixie få leke masse med Tessy, hennes aller beste venn!

I det siste har vi hatt så mye å gjøre på skolen at jeg ikke har fått oppdatert bloggen så ofte, og det har også blitt lagt ut få nye bilder og sånt på hjemmesiden til Dixie (www.finsklapphund.no). Men også dette har jeg tenkt å ordne i løpet av høstferien...

Uansett skal det bli veldig deilig med en uke fri, og spesielt for Dixie skal det nok også bli en mye kjekkere uke en vanlig... (Det håper jeg i hvert fall!)

I kveld har mor, jeg og Dixie vært på tur opp til Sørmarka og hjem igjen, så nå er Dixie utslitt og ligger og sover på en av sine vanlige plasser nede i gangen... :) Hun har også vært ute i hagen og lekt med far, og jeg har trent henne i "kontakt", "bli" og "rull rundt", noe som gikk kjempefint! Så vi er allerede godt i gang med planene for høstferien, og vi får håpe at vi klarer å huske å fortsette med disse aktivitetene litt hver dag... :)

God høstferie! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

kjekt med haustferie :) de må kose dykk skikkeleg!!

Anonym sa...

Du er kjempeflink med Dixie! Håper dere får en skikkelig fin høstferie alle sammen. Kanskje sola titter fram hos dere også?

Her har det vært grått og vått hele uka.. Kjedelig for de som har hatt ferien sin :o(

Ha ei fin uke!

Dixie sa...

Tusen takk, begge to! :)
Det hadde vært kjekt med litt sol, ja. Synd at dere bare fikk regn...