søndag 13. desember 2009

Header…

Da var headeren på plass! :D Det var ikke så enkelt som jeg hadde trodd, men jeg fant en god “oppskrift” på internett, og med litt fiksing gikk det til slutt! :)

Overnattingsbesøket gikk også bra. Vi hadde Dixie i bånd ganske mye, for hun er vant til at bånd betyr at hun må roe seg ned… Så med en gang hun fikk det på seg ble hun myyye roligere enn da begge gikk løse rundt i stua. ;)

Det ble selvfølgelig en del leking og tur på dem i går og i morges, og det er de jo alltid glad for! Så helt siden vi kom hjem igjen i dag, har Dixie vært veeeldig trøtt… :P

Forresten, det er 3. søndag i advent i dag! Så det nærmer seg veeeldig jul! :D

IMG_1699

 

Ha en fin uke!

13 kommentarer:

Gry og Millis blogg sa...

Headingen ble jo kjempefin Tina!!! Du er flink!!

Si meg en ting, Har Dixie begynt å åpne av pakkene sine eller får hun kalendergaver også;o)?

Deilig at overnattingsbesøket gikk så bra:o)

Nøve sa...

Kjempefin header! Har du laga den selv?
Er det mulig å få "oppskriften"?

Ja hvor mange pakker får egentlig Dixie? Tror hun må være bloggejengens mest bortskjemte lille lapp :o))) (godt ment!)

Ha ei fin uke!

Irén sa...

Kjempeflott heading!!! Så flink du er! Skikkelig flott ble den :-)

Kjekt at alt gikk greit med overnattingsbesøket :-)

Fortsatt fin søndag!

Eva + 4 sa...

Kjempeflott heading! :) Nydelige jenta!

Siss sa...

Dette blei kjempe fint.
Koselig at det ser ut som Dixie får masssssse pakker til jul:-)

Nina og Bonnie sa...

For en heading du har laget. Jeg er også nysgjerrig på den oppskiften. Måtte du bruke noen spesielle program for å få det til?

Gry Viola og Roxie sa...

Prøver igje! Kjempe fin hedding! Ha en fin uke videre!!

Dixie sa...

Selve headeren har jeg laget i Photoshop, men oppskriften for å legge den ut fant jeg på en internettside. Jeg kan prøve å finne den i morgen, husker ikke helt addressen akkurat nå... ;)

Dixie har ikke begynt å åpne julegaver enda! Hun har julekalender, men den på bildet er bare en tom Dentastix-eske hun fikk med en liten godbit og masse avispapir oppi, så jeg kunne få tatt noen julebilder av henne... ;)

Ville sa...

Headingen ble jo kjempfin og morsom Tina:o)))

Nøve; jeg har fulgt Dixie og Tina nå nesten siden Dixie kom til familien. Du har så rett:o) Hun er en bortskjemt lita lappejente, men på en veeeeldig god måte!
Dixie er en del av familien, der kun det beste er godt nok for Dixie. Om det er dette som har gjort at Dixie er så glad og leken??? Helt sikkert!!!

Tenk om alle hunder hadde det som henne, da hadde det vært en god hundeverden.

Dixie er liksom litt mer barnlig en Ville, så er det "noe" med den jenta som gjør at jeg savner henne, og helt sikkert Ville også.

Vi klarer vel et ettermiddagstreff, før fredagen Tina. Eller at vi hadde forsøkt et formiddagstreff til helgen??

Så kjekt at overnattingen gikk bra!!!

Christian og hundene sa...

Skikkelig din header! Nå ble jeg missunelig:-)

Dixie sa...

Berit: Veldig kjekt å høre alt du forteller om Dixie! Et lite treff burde vi jo få til snart! Mor lurte på om det passer på søndag? Både vi og Dixie savner Ville også! :D

Christian: Kjekt at du likte headeren! :D Men du har jo en veldig fin header i bloggen din også! :D

Marianne sa...

Kjempe fin header Tina! Du er så flink, både til å ta bilder å være kreativ!!
Dixie er vel familiens hjerteknuser, så ikke rart om det blir et par ekstra pakker på den god jenta!!

Ville sa...

Jo det passer på søndag:o) Vi gleder oss både Ville og jeg til et lite førjuls treff kl 11:00 ved bordet i Sørmarka:o)))