mandag 3. mai 2010

Hei igjen! :D

Sånn, da var jeg ferdig med alle store prøver og tentamener for i år! :) Jeg tok en liten pause herfra mens jeg holdt på med dem, for det var så mye å øve på at jeg trengte tiden til det! Men nå er jeg tilbake, og skal begynne å lese andre blogger og skrive mer her igjen! :D

Det er en del jeg har tenkt at jeg måtte fortelle om her på bloggen de forrige to ukene, så det skal jeg prøve å få skrevet etter hvert som jeg kommer på hva det var! ;)

Selv om jeg har hatt det litt travelt, har Dixie fått de vanlige turene sine og innimellom har hun også fått leke litt med Jack, en hund på 8 eller 10 måneder (husker ikke helt hvor gammel han har blitt ;) som bor rett i nærheten.

Det er veldig fint vær her for tiden, med MASSE sol og omtrent ingen skyer! Likevel er det ganske kaldt, og sånn ser det ut som det skal fortsette å være framover også, med litt varmere i helgen! :)

Men nå skal jeg lese andre blogger! Det blir spennende å se hva som har skjedd hos alle sammen i det siste! :D

 

Ha en fin uke!

 

9 kommentarer:

Marianne sa...

Tenker det er deiligt å være ferdig med prøver å sånt Tina..Nå kan du nyts våren og solen litt du og! Gleder meg til å lese om hva Dixie har drevet med i det siste!

I dag går folk i short og t.skjorte her..jeg er dog ikke sååå tøff, men jeg har iallefall droppa lua!

Ville sa...

Det må jo være helt herlig å være ferdig med alle prøver og veldig kjekt at du er tilbake på bloggen igjen. Gleder meg til innlegg fra deg og Dixie igjen.
Vi snakkes vel om ikke så altfor lenge, når Dixie er ferdig med løpetiden:o)))

Nina og Bonnie sa...

Hei Tina!!! Ja, nå er det lenge siden. Men sånn er det når en er opptatt med skolen. Det er jo tross alt viktigere. Nå ser jeg bare fram til litt bilder og oppdatering fra dere.

Nøve sa...

Koselig å høre om hva du driver med, og koselig å få kommentarer fra deg :o)

Du er "den gode gamle", du vet du! Vi to har jo 'blogga sammen' i snart to år!

Gry og Millis blogg sa...

Koselig å høre fra deg igjen Tina, håper du er fornøyd med prøvene:o)

He-he. Når det gjelder bloggen din, så var jeg inne på den, men forsto ikke helt hva det var. Konkluderte raskt med at "en sånn skal i allefall ikke jeg ha....!!!!" Nuvel;o)

Gleder oss til å høre mer om din og Dixies hverdag når du får tid:o)

Dixie sa...

Ja, det er veldig deilig å endelig være ferdig med prøvene! :) Vi hadde prøver i alt vi har hatt hele året, og veldig tett oppi hverandre, så det ble bare ikke tid til å blogge akkurat da! :) Men nå er jeg tilbake - veldig kjekt at dere fortsatt har lyst på nye innlegg herfra! :D

Berit: Gleder meg til å bli med på turer med dere igjen! Dixie er nok omtrent halvveis i løpetida nå, tror jeg, så det er ikke sååå lenge igjen! ;)

Nøve: To år er jo faktisk ganske lenge, det! Så lenge har jeg ikke tenkt på at det var! :)

Gry: Haha, det virker som det var en del som først tenkte at de i hvert fall IKKE skulle ha blogg, men det ser ut som mange har ombestemt seg... ;) Veldig kjekt for at du bestemte deg for å blogge, du også! Det er alltid så kjekt å høre om hva dere og Milli driver med! :)

Luna sa...

Kjekt at du er tilbake i blogglandia etter alle temtamener osv.. må være deilig å være ferdig! :)
Ja, du har blogga lenge, og jeg har en side lagt til favoritter fra tiden når Luna var bitte liten valp - som jeg har lagra som "Dixie - fin side om FLH Dixie - (hihi, før jeg hadde fått meg meg at det ble forkorta med FL ;)

Anne-Liss sa...

Så kjekt å høre fra dere igjen, det var lenge siden. Jeg er litt sløv når det gjelder bloggen selv for tiden. Tenker det er deilig å være ferdig med prøvene nå.
Synd dere ikke blir med til Marnadal, kommer til å savne dere. Men det er nå ikke alltid slik at ting passer og det er selvfølgelig forståelig at dere er hjemme når Sebastian kommer.
Kos dere alle sammen !

Dino og Cecilie sa...

Hei.
Så koselig å høre fra dere på bloggen til Dino og Mons.Vært på minikurs i kveld vi.Dino og matmor.Sosialisering,masse,masse nyyyydelige hunder av alle slag.Flott å treffe så mange :-)
Dino,Mons og hele fam Michelsen hilser.