søndag 7. juni 2009

Agilitykurs!!!

Denne helga har jeg og Dixie vært på agilitykurs, sammen med Berit og Ville og 14 andre hunder med eiere… Det begynte med teori på fredag, også var vi ute og trente på hindre og kombinasjoner av hindre på lørdag og søndag…

Jeg hadde gledet meg veeeldig til å begynne med agility, og det er absolutt noe vi kommer til å fortsette med! Kurset var veldig kjekt og lærerikt, med tre kjempeflinke instruktører som både forklarte og viste oss nøyaktig hva vi skulle gjøre!

Forteller litt mer og legger ut noen bilder i morgen… :)

9 kommentarer:

Gry Viola og Roxie sa...

Høres kjempe morro ut!! Gleder oss til å se bilder i morra!! Vi har bestemt oss for å dra til Biri så da treffes vi!!

Ha en fin uke!!

Irén sa...

Samme her, gleder meg til å se bilder! Høres kjempekjekt ut! :-)

Dixie sa...

Det VAR veldig gøy også! Og selv om Dixie ikke akkurat var den raskeste av hundene, klarte hun i hvert fall hindrene! :)

Gry Viola og Roxie: Så kjekt at dere også kommer til Biri! Det skal bli gøy å endelig få møte dere! :) Og gratulerer med så gode utstillingsresultater, forresten! :)

Marianne sa...

Så flott at både dere og ville har gått kurs i sammen..da kan dere jo begyne å trene sammen også..ekstra gøy da...Gleder meg til å se fine bilder!

Marianne sa...

Så flott at både dere og ville har gått kurs i sammen..da kan dere jo begyne å trene sammen også..ekstra gøy da...Gleder meg til å se fine bilder!

Gry Viola og Roxie sa...

Hei! Nå har jeg bestilt hytte på furuodden camping. Så av et tidliger innlegg at det var der de fleste skulle være!! Så det skal bli gøy å være sammen 1 helg med mange finske lapphunder med familier!!!

Ha en fin dag!!

Gry og Milli sa...

Så fint at dere går sammen med Berit og Ville. Noen ganger er det jo lettere å få motivasjon og gode tips når man kjenner noen andre som er med!!

Dette blir gøy å lese mere om Tina. Gleder meg til bildene:o))

Ville sa...

Du og du, så kjekt vi hadde det i helgen Tina. Tror det var bra at de ikke var på samme gruppe, de ble jo så "gira" på hverandre, jentene våre.

Det ga meg mersmak, iallefall, så det blir nok trening på Åsen, når en uke er gått:o)

Dixie sa...

Ja, det var veldig kjekt å gå på kurs sammen med Berit og Ville! Så fikk de gjøre noe annet enn å BARE leke sammen! ;)

Berit: Jeg tror også det var best å ikke være på samme gruppe. Dixie og Ville hadde nok ikke klart å konsentrere seg like bra som de gjorde hvis de så hverandre hele tiden! :) Det blir helt sikkert mer trening på oss også fra neste uke av! :)