torsdag 11. juni 2009

Litt av hvert… :)

Dagene etter agilitykurset har det skjedd veeeldig lite her hos oss… Vi fikk ikke lov til å trene agility på en uke etter at kurset var ferdig, så nå vet vi nesten ikke hva vi skal finne på! ;) Derfor blir det bare de vanlige turene og litt trening hjemme, også gleder vi oss til neste uke når det er agilitytrening igjen! :D

Dessuten holder vi på å bygge slalom til å ha i hagen, vi har en IKEA-tunnell, og jeg har lyst til å bygge noen flere hindre etter hvert, så vi får en liten agilitybane i hagen til slutt! :)

Vi har hatt veldig mye fri på skolen denne uka, de lengste dagene har vært halvparten av en vanlig skoledag, og i dag for eksempel, skal jeg være på skolen fra 11.45 til 13.15… Så det er ikke lange dager for tida… :) Men det er nok Dixie bare glad for! Da slipper hun nemlig å være i bur like lenge som hun pleier, og det blir flere turer på henne i løpet av dagen! :)

I morgen kan det være siste skoledag før sommerferien, hvis jeg ikke kommer opp i muntlig eksamen… :S Det er veldig få som kommer opp i eksamen, 20 % til sammen på skriftlig og muntlig, og skriftlig er over for noen uker siden, så nå er det bare 10 % igjen av 7 klasser som kan komme opp… Det hadde vært veeeldig kjekt med ferie nå! Men hvis ikke får jeg det på tirsdag i stedet… :)

Så nå håper jeg på sommerferie og mye fint vær framover, slik at det kan bli mange, lange turer med Dixie, og agilitytrening både på Åsen og i hagen! :)

Ha en fin torsdag! :)

7 kommentarer:

Ville sa...

Har du også det på den måten Tina, vet ikke hva vi skal finne på... ja, ja, vi tar en tur, siden vi ikke kan gå agility.
Nå forstår jeg hvorfor Marit la ned treningsforbud;o)

Jeg hadd tenkt å ringe deg å foreslå en tur, men jeg var helt sikker på at du hadde det travelt, jeg er fri i dag også, så vi kan godt ta en tur isammen en gang i dag:o)

Gry og Milli sa...

Det høres ut som om dere har hatt det så gøy at dere har kommet i en slags sånn "vakumtilstand":o)?

Nå håper jeg for din skyld at du har ferie snart Tina, for det må jo være deilig å slippe å komme opp:o)

Dixie sa...

Berit: Ja, jeg skjønner også hvorfor vi ikke fikk lov til å trene på én uke... Men det blir gøy når denne uka er over! :) :) :)

Tur, ja, det hadde vært kjekt! Kanskje vi kan ta den en annen dag? Nå er det jo snart ferie, så da kan i hvert fall jeg hver eneste dag... :D

Gry: Det var kjempegøy med agility, så det eneste vi tenker på nå er når denne uka skal bli ferdig, slik at vi kan trene mer!!! :) Det hadde vært veeeldig deilig å slippe eksamen! :)

Siss sa...

Da håper vi på ferie for deg og Dixie.Skjønner godt at du har lyst til mer Agility.Husk og ikke tren for mye .Dixie kan gå lei.
God ferie til deg:-)

Dixie sa...

Tror vi kommer til å gå på agilitytreningene på mandagene og torsdagene. Det blir vel ikke for mye? Og siden det ikke er trening i sommerferien, blir det nok bare litt i hagen innimellom! :) Jeg vil jo ikke at Dixie skal synes at det er kjedelig! :)

Ville sa...

Det har jeg også tenkt på Tina, tror vi skal spør Marit om hvor ofte vi kan trene, slik at vi kan opprettholde interessen hos Ville og Dixie :o)))

Nina og Bonnie sa...

Jeg skjønner dere godt. Jeg er litt der med Charlie for tiden. Han skal jo ikke ha godbiter og da blir det ikke noe trening. Hva skal en da gjøre???? Jo, ut på tur! Litt kjedelig for meg, men det virker som Charlie er fornøyd.

Håper du ikke kommer opp og du kan ta ferie nå. Det hadde vel passet Dixie bra.