søndag 21. juni 2009

Litago ku-kunst

Haha...
Jeg måtte jo prøve å lage en Litago ku, jeg også! :P

Litago ku-kunst: "Nå kan du lage Litago ku-kunst! Se min her: http://tinyurl.com/nwfex6
Ku-kunst

Mor og jeg var forresten på tur i Møllebukta i går, et sted vi aldri hadde vært med Dixie før!
Det var en kjempekoselig tur!

Dessuten var Marian og jeg i Sørmarka med Tessy og Dixie i dag, og i hundegården med dem på fredag, også var vi på agilitytrening på torsdag!

Det har altså skjedd en del her etter at sommerferien begynte! Men det tror jeg Dixie bare er fornøyd med! :)

Skriver mer om alt dette og legger ut noen bilder i morgen... :D

5 kommentarer:

Gry Viola og Roxie sa...

Fin ku du hadde laget!! Må nok prøve meg på det senere!! Morro å gå på tur der en ikka har vært før.
Spennans å utforske nye områder!!

Gry og Millis blogg sa...

Kjempefin ku!! Jeg kommer ikke inn på den siden og forstår ikke hvorfor:o((

Det høres ut som dere har en aktiv ferie så langt Tina, så utrolig gøy med alle "hundetingene" dere gjør!

Nøve sa...

Det var kua si, det :o) Kjempefin!

Tenker det er godt å ha sommerferie nå :o)

Ville sa...

Så lekker ku.

Kan tenke meg du og Dixie har storkost dere, de første dagene av din sommerferie.
Glederer meg til bilder og referat:o)

Dixie sa...

Hmm... Så dumt at du ikke kommer inn på ku-siden, Gry! Det var faktisk ganske gøy... :P

Det var kjekt å prøve ut noen nye turområder! Så det vi kommer helt sikkert til å gå både der igjen, og mange andre steder i nærheten, i løpet av ferien... :)